- Vissa har allt kan man tänka

Om jag skulle sitta här och vara småsint o surtrulig och jädrig, vanvettigt
avundsjuk av mig, ehh, så är jag f.ö aldrig
så skulle jag ju kunna tjata ihjäl mig om Sanna Lundell.... 

Sanna som har min favorit Ulf Lundell till pappa, bara det go vänner, bara det !!
Sen att hon till råga på allt lyckades snärja Micke Persbrandt, det är ju nästan
så att det gör ont inuti ett gammalt  Gunvald-fans som litentanta....

Men vet ni vad, hon verkar hur mysig som helst, jag är helt och fullt medveten
om att de personer som jag avgudar såhär på avstånd kanske snarare
krånglar till hennes liv än förenklar det och jag ska aldrig mer tänka en svart
tanke om henne!

Hon är härlig, hon är ärlig och hon är helt klart läsvärd, blir
ni nyfikna så tassa in här, Sannas blogg

Nu hoppar jag i badet!
1 Krille:

skriven

Där ser man, hon verkar ju störtskön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: