- Tävla om Mandolin Grönsaksskärare!


Vinsten i denna tävling är Mandolin - Grönsaksskivare

Kyoceras mandolin med keramiska blad är mycket enkel att använda.
Ingen montering utan ställ bara in vilken tjocklek du vill ha på dina skivor,
från 0,5 mm till 3 mm.

Du skivar enkelt lök, gurka, tomat, chili eller
varför inte potatis till gratängen i jämna, fina skivor?

Skivare med keramiskt blad
Ställbar i 4 lägen
Längd: 30 cm
Bredd: 9 cm
Kan diskas i maskin
Fingerskydd medföljer

Vill du också vara med och tävla?
Gå till Kardemumma Gummans blogg och anmäl er!



Kunde bara inte låta bli att försöka på mig på en tävling till,
de här mandolinerna har jag sett i flera år, ni vet väl hur de
brukar varna för hur vanvettigt vassa de är? Behöver alla
hjälpmedel för att hitta tillbaka till köket känner jag och varför
inte, grönsaker är ju aldrig fel såhär på sommaren ;-)

Men nu är det kväller även hos litentanta,
ska ju börja låssasjobba redan före 11 i morgon,
den där banala tjofräsen väntar ju  klockan 3 och
jag ska inte missa sista gången, tror jag ivf att det
var, eller hoppas kanske man skulle säga ;-)
1 Anna-Lena Larsson:

skriven

Varför använda någon annan grönsaks-skärare när man kan nyttja denna användbara maskin! Passar i alla lägen.

Användas och sköljas av, klar till nästa gång.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: