- Stora loppisen men inga fynd, än





Nu har vi tittat runt på loppisen, fanns ju hur mycket som helst och faktiskt flera saker jag skulle vilja ha köpt men kom jag hem med något då? Njae, inte direkt, ska visa sen vad det blev, om inte dottern får nåt astmaanfall innan dess, fanns vissa spekulationer angående ev doft nämligen... ett par, en moder m herrsällskap anade en viss ladugårds-odör och nu är det bara koskit och dyligt som rör sig i mina näsborrar :-)

Nu är det dags för middag, blir lax och potatis med hollandaisesås, OCH citronsmör, absoluta pricken över i när man steker/grillar lax nämligen! Åt det på en fiskerestaurant för en hundra år sen sisådär och nu blir det aldrig lax utan det smöret, ska vara så surt att det nyper i kinderna!




1 jeanette:

skriven

mums vad gott det lät... pröva också någongång att blanda Cremefraishe och hjortronsylt som en kall laxsås... passar till det mesta och är ljuvligt gott... Ha en skön kväll.

2 Lindis:

skriven

Åh vad gott det ser ut, nu blir jag hungrig på morgonkvisten! hihi kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: