- Såhär såg det ut vid ån häromdagen!



Särbot med sin lyxiga Nokia1855-års modell, eller äldre.... knäppte ju
den här bilden i onsdags, här i stan var det skitväder, regn om jag inte
minns helt fel men uppe i Högland sken solen och isen bara försvann i ett nafs!







1 Anna:

skriven

Jag FÖRSTÅR PRECIS hur du menar!!

Och tack tack tack!! :)

Jag tycker också att det blev PRECIS så som det skulle vara, med Ulrica på toppen, men jag ska inte förneka att det var lite kul att "flåsa henne lite i nacken" eller åtminstone låta dom som röstade på henne jobba lite extra på valborg... (Jag är ju inte personalchef HELT utan anledning...) Hihi!!



Och asgarv jag är inte ALLS förvånad, för om jag inte har felbedömt er jungru/lejon så ser ni HELA LIVET som en tävling som måste vinnas till varje pris och ni ser motståndare i dom flesta... (hihi)

Och det är återigen ingen kritik... Tycker det är ganska charmigt fast något som är svårt för mej att förstå... :)

Kram på dej och ha en bra fredag!!

2 Anna:

skriven

Och just det ja!

Gud så kul med loppis!!

Jag ropade hem mitt första auktionsfynd när jag var sju (en hund i gips och en byrå för en femma). Sedan ringde jag till morsan så att hon fick komma och hämta mej och grejerna med bilen... Hihi)

Och så har det fortsatt, men nu får jag förstås forsla hem grejerna själv... :)

Ha en dunderbra dag och ta med kameran!! ;)

3 Lindis:

skriven

Så vackert, kram

4 Lindis:

skriven

SV: Jag skulle av fotnänhuset sen men först ska jag spana in www.sentermotincest.no huva men det är dags nu att ta tag i det här gång för alla känns det som.. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: