- Nästa bevingade uttryck?


SItter här i min ensamhet, och har det oforskämt bra ska jag inte glömma att tillägga, och hoppar runt bland alla skräpbloggarna..... missförstå mig rätt, de är väl inte skräp direkt men... ja, hur ska man säga det diplomatiskt.... Äsch, jag går dit enbart för att garva käkarna ur led mer eller mindre :-)

1 "- Det här var min förätt.sparris med Hålandiessås. Mycket gott"

2 "-Ja, sitter & väntar på att vår mat ska komma! Vi storhandlar ju inte
i vanliga butiker, utan köper hem från internet så folk kommer med en
bil hit och skjussar hem massa mat man köpt från internet! Kalla oss
lata.. Men det är ju så att mamma inte har körkort och då är det så man
 måste göra! Aaa.. Så är det hörrni.."
 
3"-Tycker skitsynd om hennes barn som har en mamma som ser ut så,
dvs kort svart hår med konstiga röda slingor i? FY!
Hon sa också åt mig att skaffa mig ett riktigt jobb, jo tack desamma du
jag tjänar mer pengar än vad du gör för annars hade du haft råd att fixa håret + ta abort. FY!"

4"-Det är då man inser att Victoria Beckham är den naturliga kvinnan som alla
 tjejer vill se ut som och som alla killar vill ha..."

Försök att gissa vet jag, så svårt ska det inte vara om ni är lika bevandrade som jag är, annars vete tusan ;-)



Äsch, det är bara en massa dumheter de klämmer ur sig, jag är tom i bollen och har inget bättre att säga sådär tystnar jag nog för kvällen, må ni ha en trevlig kväll och natt på er hela drösen!

1 Lindis:

skriven

Skräpbloggar vill jag inte läsa, kram

2 Ea:

skriven

Haha, vad jag skrattade. Jag kunde inte gissa ett enda rätt så jag fick klicka in mig på bloggarna. Vilken upplevelse, tack för underhållningen :).

3 Thalina:

skriven

jag läser också lite annorlunda bloggar ibland och ser att de är ganska lika. Ha det gott kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: