- Nä men suck....




Träningsvärk är aldrig kul, eller jo, visst är det en viss go känsla i det
 hela när man ju vet om att nu, nu har man ivf använt sina muskler.....
men "hjärningsvärk" är inte lika härligt...

Idag är en dag fylld av diplopi och ataxi.....svåra ord? Här kan du se lite
mer vad jag pratar om. Håller tummarna för att det är just bara tränings-
värk uppe i själva hjärnkontoret för att vingla runt såhär som en Finlands-
färjepackad svenne
är ingen hit, har ju inte ens smakat på en god drink
eller nåt utan får bara må likasamma....

Men nu ska jag slira mig iväg på dagens ärende, bort från tryggheten på
min älskade datastol, skräddarställning, eller lotusställningen, är den
absolut stadigaste ställning jag vet om och då mår jag bra.Färjan må
gunga hur mycket den vill, här sitter jag som gjuten och med en stadig
fixering på texten kan man strunta i gunget runtomkring :-)

Förresten, ni andra, kanske läge att tänka på det, inte varenda en som
vinglar omkring bland er är påtänd eller full, en del är bara sjuka eller har
en härlig biverkning av nån korkad medicin! Testa att prata med oss så lär
ni märka att så länge hjärnan är igång, snacket fungerar, japp, då är vi bara
vingliga ändå liksom.......
1 Lindis:

skriven

Men fy vilken äcklig bild, blir helt snurrig i skalloen och gör ont i ögonen hahaha Kram

2 Thalina:

skriven

Blev också snurrig i huvudet och trodde det var fel på mina ögon hahahaha jättekul bild.Kram Thalina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: