- Gomorr i regnet!


"En "knoppig" ormbunke i Arboretum Norr, Baggböle.

Det enda som önskades till idag var strålande solsken... o sen huvudvärksfritt och
en massa miljarder för lyxig middag på krogen, och en massa superartister och varför
inte Whitesnake idag iställt för nästa helg och....

Nä men seriöst, lite tråkigt är det väl att åskan har gått, att det regnar, hur mysigt det
än är med sommarregn, och att lite av poängen med stadsfest går i stöpet om det nu
ska fortsätta vara sånt här väder!

Men jag är nöjd ändå, vaknade i hyfsad tid, sitter just nu bara och väntar på att särbot ska
ta sig in i duschen nångång så jag kan få tillbringa min timme i badet tillsammans med
"Kalle Blomqvist" och tossiga Salander och sen, sen tar vi oss till exet för lite umgänge!

Blir nog en bra dag ändå tror jag, vädret hinner ändras, värmen har ju ivf tittat in en gång
här i vår och det är inget som säger att det måste fortsätta vara kallt o jävligt idag, eller hur?
1 Lindis:

skriven

Härligt foto, hade så jättebra nu! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: