- Försovningsdagen...

Herreje, tanten lyckades försova sig och det en dag när jag började klockan ett ?!?! Kändes mer än pinsamt att komma in och se ut som ett bombnedslag, hann inte med att leta upp en tofs ens, så jag hade mitt spretiga, tunna... hår överallt och säkerligen ett par kg för mycket kajal... allt var bara pinsamt men det gick ju bra ändå, lika bra att de också vänjer sig vid min röriga person kanske?

Har flängt runt lite med särbo efter, landat ganska nyss här hemma och nu är det bara att andas ut.... *pust* Konstigt vad man får anpassa sig mycket efter de där ynka 2 timmarnas låssasjobb, jag halkar liksom efter hela dagen märker jag.

Hursomhelst så skiner solen som en tok, jag har sprungit på mitt allra äldsta ex, återigen, och nu har vi bestämt att vi ska besöka kulturnatta tillsammans med han och hanses flickvän i morgon. Känns lite ovant att göra saker parvis, jag o särbon har ju mest umgåtts med oss själva de här åren, men det blir nog hur bra som helst. Whitesnake frös ju inne då jag konstaterade att det var hemskt mycket pengar, de där 500 kronorna, men vi lär väl stå som ett par föråldrade hårdrockare o tjuvlyssna nästa helg ändå!
1 Lindis:

skriven

Hehehehe ja, det är inte lätt när man försover sig, hela dagen blir liksom helt fel.. Kramen om sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: