- Förresten!!!




Är det inte nån annan stackars blogg-bloggare som sitter och sliter sitt hår i vansinnes jädra utbrott över värdelösheten i just publishme.se ?!?!?!?!?!?!?

Nu är det tredje kvällen på raken ingenting funkar o uppdateringarna suger och jag blir stortokig om det ska hålla på såhär hela tiden för faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, är det blogspot som gäller eller wordpress eller vad säger ni experter, det här går inte att jävlas med längre!!!!!!!!!!
1 frida:

skriven

jag känner EXAKT samma! så jävla jobbigt när inlägg inte publiceras! kommentarer försvinner o jag vet inte vad :p

2 gladulle:

skriven

funkar inte som det ska för mig heller så nu skiter jag i detta och går och sover.



Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: