- Att göra livsval



Igår satt jag med en del av framtiden i min hand, ivf kändes det så. Hann fundera en hel del på om jag skulle ta det steget eller om jag skulle fega och fortsätta som vanligt men kom fram till att nu, nu jädrar ska jag ta tag i det hela! Sen blev det visst idag, idag innebar att det väntade ett mail på mig där mitt stora beslut ovan blev helt oviktigt, jag har startat upp tillräckligt med förändringar i livet just nu och det får räcka så, ivf för nu....

Kan vara logiskt, eller ok, är helt logiskt, men såhär nära har jag aldrig varit ett av mina största mål i livet... Känns lite konstigt nu när valet bara försvann sådär:

"det kanske är dumt att börja på flera grupper, arbetsträning,
kroppskännedom som du nu tvekar om att fortsätta i pga ökade effekter.
Det viktigaste är nog att du fullföljer det du har påbörjat. Sedan föreslog
sjukgymnasterna att du skulle aktualiseras för en enskild kontakt med
sjukgymnast efter gruppbehandlingens slut."

Jaha, ok, men surt ändå.... Fast jag är ju lite väl impulsiv när det gäller sånt här, nu ska jag ju tillbaka till jobb, laga kropp och fixa de där "andra" sakerna som balans och styrsel, kanske det ändå får räcka för nu?
1 virpi:

skriven

Räcka för nu?

Livets val tar aldrig slut. :)

Kram på dig.Hoppas du får en bra helg.Ursäkta för dåli respons på din blogg )men jag är inne o läser! :) )

Kram Virpi

2 Lindis:

skriven

Jag tror inte det är bra att ta tag i för mycket på en gång man ska ju orka med också.. Kram heja min vän!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: