- Ändrade planer men ok ändå!

Ska laga middag nu, lite tempo, invänta en farbror (håller tummarna...) och sen lifta med en svärson ner på stan, allt ska ske nu, eller varför inte NYSS?! och sen, sen ska jag hem och köra lite Sims2 tror jag minsann... Mitt sista Traderaköp har äntligen anlänt och det har jag firat genom att hålla mig hemifrån...hmmm

Hoppas ni får en trevlig kväll därute, är nog tillbaka vid åtta kanske men misstänker att Sims kommer att dra mer än bloggen,  har ju ändå världens största bloggtorka just nu, så vi ses väl när vi ses!



1 jeanette:

skriven

Du har en AWARD att hämta hos mig.

Sims2 kan man hamna länge framför...skapa världar och personer med en massa intriger, ha, ha...



ha en skön kväll..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: