- Vips så har jag sökt en kurs!

Har ju funderat på att bara läsa en liten kurs, kolla av hjärnkapaciteten kan man nog säga, eftersom att jag har stora minnesproblem och upplever mig ha minst lika stora svårigheter att lära in nya saker... Men man vet ju inte förräns man försöker, eller hur?

Kan inte säga att jag var helt säker på om jag fyllt i allt rätt, vet ivf att jag fick en bekräftelse i mailen att ansökan var mottagen, en ynka kurs i Psykologi A. Känns som att det kan vara lagom att börja med, har ju annars en hel del andra mer tungrodda ämnen att läsa ikapp mig på men det är allt utom aktuellt just nu då jag ju faktiskt låssas-jobbar också!

Blev den här kursen jag sökte till, misstänker att jag är för sent ute dock, sista ansökningsdatum var 30/3 och de lovar inte att kunna bearbeta ev ansökan direkt, men, man måste ju våga först och se om man hittat av nåt som man klarar av sen....

Psykologi A
Den här kursen är på distans men med möjlighet att söka upp lärare dagtid om man behöver extra stöd, iofs är jag ju ganska så insatt i ämnet bara för att jag ju är såpass intresserad av det, men jag hänger ju inte helt "fritt" i luften nu ivf!
Ni får hålla tummarna för mig, första riktiga försöket efter epilepsin, det tog sina 5 år men så kanske det måste få vara
ibland, inte lätt att våga flyga innan man ens riktigt vågat att gå ;-)
1 särbotiska republikanusiska armén och benét:

skriven

Yes!! Puss!!!

2 Tojjan:

skriven

Härligt! Om du klarat att fylla i ansökningsformuläret, kommer du lätt att klara kursen! Låter superspännande med psykologi, och smart att du tar den på distans.



Lycka till!!

Kramen.

3 mamma:

skriven

Vad spännande Efwa jag håller alla mina tummar att du ska komma med på kursen du skulle klara det galant är jag övertygad om.



Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: