- Vårsolen skiner äntligen!




Kan väl säga att våren kommit några steg längre här i stan än i kojan, men å andra sidan så är luften så mycket härligare där uppe. Inte alla som har sån här växtlighet på sina träd men kommer man upp i friska luften så hänger det i var o vartannat träd...jag tycker det är både vackert och härligt!

Ska iväg för lite besök och ett mindre populärt samtal idag, återkommer vid middagstid igen hoppas jag och då handlar det om ren o skär tortyr... dottern har beställt tunnpannkaka och jo...gott är det ju men det är ett jädra sjå, speciellt här då vår sk köksfläkt bara är ett minimalt utsug/självdrag, skulle hellre kalla det inblås nästan då allt os stannar och sprider sig så fint i lägenheten...

Ha det bra allihopa och njut av våren, snart är det pollensäsong igen och då bär det av med nysningar och mascaraförbud, har vuxit ifrån perioden då man ville se ut som en panda runt ögonen nämligen ;-)
1 nilla:

skriven

Ja det är inte lätt då man ska steka pannkakor, jag brukar öppna korsdrag åxå, men visst lite os blir det ju ändå. Kram

2 Myh:

skriven

Jag skulle ju göra dom?! Jag beställde bara mjölk till dom, och det kom du ju hem med igår... Löööv

3 Mia:

skriven

Tack för att du svarade. Uppskattar det mkt. Kram.Har tagit bort din kommentar(hälsa om du kan)

4 litentanta:

skriven

Just ja, måste ju bekräfta dotterns ord, det var HON som lagade en massa otrooooligt goda pannkakor i dag!



From nu är det hon som kockar hemma hos oss, bara så att du vet alltså lillrompan ;-)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: