- Tips från Alex Schulmann

Eftersom att jag aldrig får till några vettiga länkar till direkta inlägg hos Alex Schulmann gör jag såhär, HÄR har ni den allmänna länken till hans, i mina ögon väldigt läsvärda blogg och jag lägger upp den väldigt fascinerande återskapade rekonstruktionen av den enormt skickliga landningen på/i Hudson river , New York på torsdagen den 15:e januari i år.

Läs mer i aftonbladet.


1 Jag:

skriven

Mmm... Dessa människor som tror att de hjälper men egentligen bara skälper... Urk.... Jag har precis kommit hem från min terapeut... Hon fick göra en akututryckning, idag... Jag var helt i olag... Riktigt illa faktiskt...jag har grinat i flera timmar...Så har de inte varit sen i december...O nu är jag alldelens slut egentligen... Tänk vad några obetänksamma ord o mina höga förväntningar kan ställa till med...

2 Jag:

skriven

Ha ha ha... Gud vad du är klok i all röra...Ha ha ha... Jag förstår andemeningen... O de är så sant... MAn väljer sin egen väg ...så är de bara... Men ibland är de så svårt att se vart åt man vill gå... O precis som han så prioriterar jag inte alltid honom först... O jag vill ju inte ha de på något annat sätt egentligen...Jag vill ju att han ska sätta sina barn först...Även om de nu är vuxna...Men de behöver hans hjälp o då är de ju så... Jag skulle nog göra likadant...



Men som de är nu så behöver man ju ibland mer... O jag har varit lite snurrig de sista 2 dagarna...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: