- Shoppingtips till dotter ;-)

Har ju drabbats av en sk modeintresserad dotter, eller, ja, nån som faktiskt har koll på vad man kan och INTE kan ha på sig, sista klädesplagget som efterlyses är nämligen en skinnjacka....Liten chans säger jag bara men självklart måste man få drömma :-)

Men idag hittade jag flera prisvärda alternativ lillrompa, fotade dem t.o.m så här har du några stycken...Priserna varierade från 250-350 :-/st, vilka fynd va? Kom igen matlagande dotter o kolla in dem, är det ingen som är ok?





för visst ska det vara korta jackor i år....
haha!
1 virpi:

skriven

hehe,,,,ja priset var ju bra....men varenda en var

urbota ute ur tiden.....iof sig så är 80-talet starkt ingående o har varit ett tag men det brukar endåså vara en liten nytappning på det.

Men jag är inte ett modeorakel eftersom jag inte har intresse alls av mode så jag kanske har jättefel.

hahaha

(Själv har jag sprungit min tredje helg o letat efter ngt nytt..hittar inget!

Är antagligen för snål eller tycker att allt är fult.suck...jag måste vara en billig fru att ha i drift)

Kramen till dig.

//Virpi

2 litentanta:

skriven

Jag hade inte ens det där eländet på 80-talet jag, fransarna slog aldrig hemma hos mig, men axelvaddar o kort midja, var så mager att jag nog såg för underlig ut m pinn-ben o axlar som Magnus i Let´s Dance allra minst!



Nä, nu måste jag laga käk, upp o hoppa med mig !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: