- Oops.... bortgjord misstänker jag

Ibland blir jag bara sådär skitglad när folk tex svarar på mail... Att maila till någon är ju lite av en rysk roulette nämligen, ofta får man inget svar alls, alternativt ett jädra konstigt svar... något datoriserat dravel som alltid har en avsändarmail som man INTE kan svara på... Fast ibland får man ju de där härliga svaren också, inte att förglömma, men då är väl jag så skadad uppe i knoppen att jag inte riktigt vet, är inte lika enkelt att tyda en text som en röst....Man läser väl inte sånt som man har i skallen själv kanske, på gott o ont...

Ivf så smetade jag nyss iväg ett jädra kletigt, smörigt och omoget svarsmail till en kille på en sida, en sån där sida som man registrerar sig på o hamnar på en lista, tänker inte avslöja mig mer än så då jag definitivt inte förstod hans svarsmail.... Men jag kan gissa att han helt klart...dissade mig.....

Eller vi gör såhär, tolka det som ni gör o tipsa mig om hur ni uppfattar det...(o ha i åtanke att mitt mail var överöst med smöriga tack o imponerad o dan....

"Så återigen, tack för er superba sida, snabba svar o plus i kanten,
 m lite xtra bonus till er!!"

smööööööööör alltså.....

svarsmailet löd såhär:

"Tack så mycket,
det riktigt ryser i kroppen av glädje när jag läser ditt mejl,
tack.

Hälsningar XXX XXXX"


det är väl ändå ingen som skriver så utan att driva med en annan, en annan som typ jag....

Nå ja, måste lära mig att vara mer formell helt enkelt, inte alltid mina ordknövlingar faller i god jord, ska ägna några timmar åt att skriva korrekt tror jag...... om jag nu kommer ihåg hur man gör alltså....haha!
1 virpi:

skriven

haha,ja det där lät lite dissande.

Men skit i det...det var kul!

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: