- Nysig igen..

Det är som att jag inte ska få vakna till den tid jag bestämt helt enkelt, nu ringde tandläkaren för att bekräfta att dotterns tid var avbokad... precis på slaget en halvtimme före jag skulle slå upp mina gröna....  Förstår inte varför man ska vara så trött vareviga morgon för det handlar ju inte om några extrema tider direkt.... Jämför gärna mina tider med Mia som glad o nyter skriver sitt dagens första inlägg 5,24?!?!

Gääääääspar mig vidare genom dagens tidningar....
1 Jag:

skriven

Har faktiskt inte tänkt på de sättet...JAg har inte heller varit nån riktig lekmamma... Nu är ju rellationen på en annan nivå... Man pratar o gör saker tillsammans på ett annat sätt nu...

2 Tojjan:

skriven

Hm, blogginlägg kan ju schemaläggas till att publiceras vid ett visst klockslag, en viss dag.



Jag har det så. Skriver när lusten och tankarna kommer, programmerar in dag och tid och kan sedan göra annat...tills nästa tanke ramlar in och det blir dags för nästa inlägg.



Kramen och hoppas du får sova utan att bli väckt - snart!



Kramen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: