- Ny dag!

Har sovit gott i natt trots en hel del mardrömmar, nu var det dock lite sådär flummiga minst sagt så jag blev nog aldrig riktigt rädd... Skenande hästar är ju trots allt bara hästar i hög hastighet, sånt överlever man väl?

Fick börja dagen med en dusch och hur fräsch man än känner sig efteråt är det ett förbaskat kallt o blött sätt att bryta en varm o skön stund i sängen....brrrrr. Ska ju "leka" jobb idag med så jag passade på att krypa in i de goa långkallingarna lite såhär i förtid, vilket skönt underställ de har lyxat till med numer, sånt fanns minsann inte på min tid på jobbet....

Känns skönt att pedofilsnacket har lugnat sig också, blev liksom liiiiite för mycket av det goda i går, blir så otroligt uppretad och irriterad att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till nämligen... (och väldigt skönt att inget av eländet trängde sig in i mina drömmar heller!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: