- Morsan ska stila!

Vissa har det inte så jädra kul under lovet så nu fick jag ett ryck, som blir vartannat år
högst, vi i familjen ska dra på bio ikväll!!! Avancerat va? Men nu behöver jag tips,
vilken film kan två damer gå  o titta på, eller damer och damer, en 17-åring åsså jag.....

I havet lyser..  heter den INTE, I taket lyser säger dottern och vem är jag att säga emot,
har jag läst en gång för mycket, sån alternativ magknips-läsning och
det är ju inte heller en så speciellt kul film, går man så sällan som mig kanske
det skulle vara roligt att få behålla sminket runt ögonen istället för utsmetat över
hela ansiktet.... haha!

Australia, vad är det egentligen? Är det en uppstyltad kostymrulle med en mager
Nicole Kidman som stapplar omkring eller ger den något?

Borta bäst, hemma värst? Är det bara fjoll-skratt korkat amerikanst dravel eller?

Osv.... är det någon som har ett bra tips och det kan inte vara Stieg Larsson för den
har ju dottern redan sett....

Nu måste jag fixa iordning mig för jag har sovit som en klubbad en i natt och kom
alldels nyss upp ur sängen..... gäääääsp. Leka "jobbet"-jobbet väntar ju på mig!!
1 Thalina:

skriven

Hoppas att ni hittar en bra film att se och skoj att komma ut lite.Ha en fin kväll kram Thalina

2 Lindis:

skriven

Tyvärr har jag inget tips att ge, hade så kul =) kram

3 virpi:

skriven

ja hur går det på arbetsträningen?

Kram Virpi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: