- Katrin Zytomierska samlar poäng!






Jag fortsätter att gilla Katrin, visst är hon som hon blev men...?

Slutsatsen:
-Knarkare ska inte få barn!

Go Katrin, go!
För nog måste man väl tänka såhär, först drogfri - sen barn, eller?

(nån annan som vill läsa hennes blogg, här är länken! )

Ja just det, kanske nån vill läsa om själva nyheten också, ni får en länk till Aftonbladet för nu har jag inte tid att leta mer, ska ju iväg o handla ju!
1 Anna:

skriven

Hej!

Jag håller HELT med dej!!

..och herregud... Josefin, håll truten och kom ut i verkligheten!!! :)

Hur kan man stå och propagera för att barn (som inte ens kommit till världen) ska lösa problemen för en vuxen människa...??

Huh! Jag blir mörkrädd!!

Folk som skaffar barn för att få bekräftelse och inte för att sätta en annan MÄNNISKA till världen borde skaffa sej en hundvalp istället... (Fast då blir det ju i och för sej synd om hunden...)



Hoppas du får en bra dag!

2 Thalina:

skriven

Helt galet om knarkare skaffar barn,det finns så många barn ändå som har det svårt.Ha nu en bra dag kram Thalina

3 gladulle:

skriven

massor av plus till Katrin denna gång:)

4 virpi:

skriven

Nä...här håller inte jag med!!hehe

Var går gränsen för att vara knarkare??

Ifrågasätter jag då.

Vilka är VI att sitta och bestämma över andra människors liv om de skall få skaffa barn??

ÖVERFÖRMYNDERI kallas det.

Skärpning tjejer!



Sitta och lyssna på rykten om att Kleerup är värsta knarkarn....suck.

Troligtvis så gör han det.Men.....

kom ut i verkligheten och se hur en riktigt nedgången knarkare har det.



Nästan farligare att förhöja sig själv och sitta med pekpinnen och bestämma.

Då skulle nästan alla vara utdömda att vara föräldrar.



Kram Virpi



5 litentanta:

skriven

tänker inte så, vet inte om jag stör mig på Kleerup är största problemet, anser fortfarande att hon Josefin är för naiv alltså... så gulledulligt liksom, byta en sak mot en annan...nä, vi får enas om att vara oeniga den här gången Virpi åsså fredagskramen till du!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: