- Idag är första dagen!

Eftersom det är idag jag ska starta upp arbetsträningen kan man väl enkelt säga såhär, jag är liiiiiiiiiiiiite nervös... Petar i mig första bästa sak man kan tugga på, ett vältuggat tuggummi som ligger på en av alla mina snusdosor!
- Hm...ett krispigt tuggummi, vad konstigt?

Eller var det så konstigt? Tydligen satt jag och bet på naglarna i går kväll till filmen, tydligen är det sååå en tuggummi-inpackad tumnagel smakar............

Bläääääääääääää..............
1 Lindis:

skriven

Lycka till nu! Det kommer gå bra! kram

2 gladulle:

skriven

Lycka till:)

3 Anonym:

skriven

Hoppas det gick bra. Och du, hojta om du behöver nya krisp- och krasfria tuggummin ; )



//Tojjan

4 litentanta:

skriven

Var mest prat och sånt praktiskt idag, känns helt ok så än så länge är jag jättenöjd :-)



Tack så mycket för era välönskningar, jag ska fixa det här, 100:e gången gillt liksom!



5 virpi:

skriven

Gud vad spännande!

Skall det inte bli skönt att få komma ut jobba?

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: