- Gratis kontantkort, nån som är intresserad?

Jag är ingen klippa på alla dessa GRATIS-sidor som finns men så hittade jag ju den här, snart kommer mitt mobilabonnemang äntligen att ha gått ut, jag kan få återgå till kontantkort och kanske få lite bättre koll på mitt mobilande... Det funkar inte att sitta med höga mobilräkningar månad efter månad när man sitter med så kass ekonomi som jag ju faktiskt gör....

Så då blir det ditt ansvar, kära dotter att vara den som ringer....kanske lite kul, ivf sänker det då min räkning mycket ;-)

Vill du in och kolla vad jag svamlar om så lägger jag en banner här under, måste i ärlighetens namn säga att det är presentkorten på Siba jag egentligen är ute efter dock.... Tänk om man kunde få ihop slantar till ett NYTT dataspel nångång? Då skulle verkligen litentanta bli glad!




1 *jeanette*:

skriven

ja, gratis är gott ;-)

Kul att du hittade in till mig och nu hälsar jag på tillbaka. Jag skulle gärna bosätta mig i Lappland eller högre upp... iaf under den bästa fiskesäsongen. 2 vändor till saxnäs blir av i vår/sommar iaf.

Ha en skön torsdagskväll och välkommen tillbaka!

2 3 barns mamman:

skriven

Tackar och bugar för dom fina kommentarerna,alltid kul med nya ansikten:)

Jo det är en sida man lägger i egna kort..här kommer länken.



http://yourmagicphoto.com/



Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: