-Förnedring på hög nivå ;-)

Alltså......jag och min eviga följetong magen.... I dag ringde de t.o.m o efterlyste mina prover... Skulle ju lämnat dem för ett par veckor sen om jag minns rätt men den där lilla detaljen med ett "flödigt"?, ett välfyllt provrör med den där slutprodukten i.... Den detaljen krånglade till det hela ordentligt, då stannade min mage av HELT..... Inte tusan är det så lätt då inte.....

Och nu ringde dem, o i ärlighetens namn, vad säger man när något inte fungerat, när man inte fixat av en grej, när det liksom inte "vill" sig? Jo...

- Nä, men det sket sig..... Alltså, det blev bara skit av allt...(Allt som kom ut ur min trut slutade med ordet skit....)

När jag väl var där och lämnade mina övriga prover, blodproverna alltså, så kom jag igång igen.... Samma idiotiska ramsor IGEN.....

Undrar vad den stackars sköterskan tänker om mig egentligen? Jag menar för att vara så pass avföringsfixerad som man lätt kan tro när man hör mig svamla, är väl tämligen oväntat att just den personen ska säga att näääää, skita o lägga i rör, det kan jag då verkligen inte göra....

Korkat, men dessvärre sant....

1 Tojjan:

skriven

Länge leve freudianska felsägningar! De förgyller livet, om inte för en själv då de kommer ur en, så för andra som hör dem!



Styrkekram Tojjan

2 Jag:

skriven

Ha ha ha...Visst är de hemskt... Att när man väl börjar säga fel så fortsätter de bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: