- En Award till alla som vill!




Den här fanns till alla som ville ha den hemma hos Fiskemorsan, kändes som
att idag (eller hmmm, igår om nu rätt ska vara rätt!) var precis den dagen jag
behövde en sån här!

Känner du likadant, tänker nämligen lämna det helt fritt här också, att du behöver
en extraskjuts kan hända så varsågoda! Alla förtjänar väl en vänlig Ninja
lite nu o då? Om du vill kan du ju skriva hos vem du hittade den men det är
apselut inget tvång!

O nu måste jag sikta in mig mot sängen tror jag, även om jag är "leka arbets"-ledig
i morgon, ser fram emot att vakna med en helt ny kropp nämligen ;-) Tänkte att idag,
idag var bara ett undantag, vi satsar på det även om jag misstänker.....
Nä, ska inte igång o gnälla nu utan natti på er hela drösen!

1 Lindis:

skriven

Fin award! kramen

2 Josse:

skriven

Hihi ja du får köpa en bola till någon kompis, eller till dottern om ett par år ;) Den plingar så fint när man rör sig :) Ha en bra dag! MVH Josefin

3 ange:

skriven

sv: tackar :D

4 litentanta:

skriven

kramen Lindis,

ska hålla ögongen öppna efter vänner på

"jäsning", för inte dottern redan väl? ;-)



o varsågod ange, det var så lite så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: