- Blonda Bellan ljuger? hehe säger avundsjuk tanta

Verkar som att jag ska hålla mig till tjejerna ikväll, äääääääälskar ju det "onda" skvallret men ändå, visst måste väl allt som står i DagensMedia vara sant?  (ja, ja, det här är operation sluta gnälla o hitta andra saker att gnälla på so here we go again!)

Enligt DagensMedia 2/3-09 låg Blondinens besöksantal på enbart..... 308.569 unika användare sista veckan i januari i år, nya rön visar att hon numer bara har 248.453 st ...... alltså har hon tappat hela 19% på bara 1 månad.....

Voi voi, kan det vara så att än fler har blivit lite väl överdoserade av tant Blondinbella (och nu är jag snäll och länkar på riktigt för jag vill ju inte att hennes storstilade planer att få ihop sin första alldeles egna miljon ska gå i kras..... ;-)

Kan väl ändå känna att tänk om hon bara kunde göra nåt nyttigt med alla sina stålar hon drar in, tänk er en röd/grön Bella istället för som nu en tråkigt moderatblå? Det vore väl mycket häftigare?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: