- Avsaknad av ödmjukhet...det var illa, kanske tänka om?

Men ändå, fortsätter att vara så glad just nu, har ju fått hela 8 prenumeranter på min blogg, kan det stämma, att hela 8 personer vill veta om det kommit nåt nytt från mig? Spännande, för ska jag vara seriös så trodde jag aldrig att nån skulle orka läsa mitt svammel.....

Speciellt inte de nattliga mästerverken, måste ta mig i kragen o åtminstone rätta där stavfels-Nisse har varit o snubblat runt i texten... Konstigt, jag tycker att jag är pigg o inte kan sova och att allt är på G men sen, med eftertankens lite mer sansade blick ser jag ju att det blir bara värre framåt natten...

Kampen mot den blonda tösen från Vasastan (?) är förlorad, även mot Kenza, men den tjejen är jag bara imponerad av! Helt annan agenda och hon har fått vara med om en hel del och liksom jag står hon fortfarande stadigt!

Så all heder till Kenza.....taskigt för dig på Fattigbloggen o.....bläääääää kaninpåpälsade Blondinen.....

1 Jag:

skriven

Jag började skratta när jag läste de sista du skrev... Ha ha ha...Också en sån som dras till människor jag kan hjälpa... Energislukare... Men jag har börjat lära mig säga nej... Jag har alltid tidigar i mitt liv (trots att jag är social) gillat ensaheten... Men hade en period när jag hade ren panik över att vara ensam...Men nu har jag åter fått glädjen över ensamheten igen...:-)... O jag älskar faktiskt att vara särbo...Även omjag kan sakna min älskling många gånger...Ha ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: