- Skål!

På tal om att gräset alltid är grönare på andra sidan, eller den nyare, lite mer poppiga versionen, grannens gräs groteskt grönt (?!) det snodde jag rakt av från truten till särbot eftersom att det glas vin vi sippat i oss tydligen inte bara gått rätt upp i min skalle hihi!

Såhär illa ser det ut hos mig, fast jag kämpar som en toka....(nja, jag har ivf klippt en gång i år, inte mitt fel att tidigare hyresgäster inte direkt prioriterat "trädgården" väl....?)



grannen däremot, han har inte samma problem, om man inte räknar med det träliga i att klippa gräset, vem vet egentligen marken är under all djungel ? hehe!

1 Lindis:

skriven

ALma skulle ha varit där och betat av lite =) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: