- Prutten på er!

Tar tillbaka det jag nyss skrivit, eller i vilken ordning blir det nu? Tar tillbaka det som kommer efter det här? eeeeh, har kanske lite svårt med bloggandet ändå för jag tappar bort mig i mina egna inlägg hela tiden :-)

Från oss alla laktosintoleranta jävlar till er alla
som tvingas att leva med gaserna,
visst är det väl ganska vackert ändå?
haha!!


1 Lindis:

skriven

hahahaha =)

ja, jag rusade till datorn det första jag gjorde när jag kom hem suck.. kram

2 Anna på Valio:

skriven

Hej, jag heter Anna Backenhall och arbetar på Valio som produktchef. Va kul att du har hittat våran blogg och att vår nya reklafilm har fått dig att skratta! Men framförallt att du gillar våra produkter! Om du vill ha lite tips och inspiration när det gäller matlagning med laktosfriaprodukter så kan jag tipsa om www.detlaktosfriakoket.se där vår gästkock Alexandra Zazzi finns! Ha en skön laktosfrisommar!



/Mvh Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: