- Modell?



Är drömmen för alla bloggare att vara modell? Kändis? Oavsett om det är
för att man är snygg eller ökänd? Spelar liksom ingen roll längre, modell
ska alla vara, punkt slut!

Jag måste ju vara ärlig, visst är många av dessa tjejer vanvettigt söta och
fina, men inte ser jag nåt unikt hos dem, inte som man ändå väl väntar sig
när det handlar om fotomodeller..... eller tänker jag helt fel?

Ser mest en massa unga tjejer som gladeligen kastar av sig kläderna, trycker
ihop sina tuttar och svankar villigt mot, eller från, kamera och fotograf... Jag har
ju en dotter själv, i mina ögon hur vacker som helst förstås för ens barn är ju
helt unika, fläckfria och vackra, men jag hoppas så att hon inte när samma dröm,
att bli känd för sina avklädda bilders skull alltså!

Minns när jag var liten, och även om jag jämt betonar hur gammal jag är, så är
jag ju ändock bara 40 år, det fanns porrtidningar när jag växte upp och de fram-
står ju som helt otroligt naiva och oskyldiga jämfört med vem som helst av dessa
"wanna be"-modellernas sk portföljer som nätet svämmar över av, vad har hänt,
vad händer?

Jag tycker att det är sorgligt, jag tycker att det är tråkigt som tusan hur vi tjejer
själva ställer upp på och hetsar fram exploateringen av våra kroppar! Var har alla
ambitiösa tjejer som faktiskt satsar lite av sitt liv på att tänka framåt, kanske plugga
och få sig ett yrke istället för att spraya sig bruna, köpa nya lösnaglar och bleka sitt
hår (fast det verkar mest handla om löshår numer...) och blotta sig mer och mer i
sina bloggar...

Inte för att jag blir förvånad eller så men herregud, Linda Rosing i all sin gravida
skepnad försöker ju tom sälja in "intimvaxning" för kärringar på smällen.... En
annan minns ju efter förlossningen, när magen sjönk lite sådär lagom och vips så
visade sig en urskog djupare än det djupaste av Amazonas regnskog!!

Vem ska vara förebild för alla som växer upp nuförtiden när bimbosarna helt har
tagit över? Sorgligt.... och jävligt irriterande!
1 strömma:

skriven

Hej och tack för påhälsningen hos mig.



Ja det är sorgligt hur det har barkat iväg med

både unga tjejer och även lite äldre damer. Få som

vågar vara sig själva. Jag har nog varit för lat och

haft för lite tid att ägna mig åt "självdyrkan". Jag har 2 döttrar och dom har nog inte fallit i den fällan

heller.



Ja, det här med smarta förvaringar är ikea toppen

med. Bra priser har dom också. Slå till och satsa

på det ler.



Natthälsningar

strömma

2 Erika:

skriven

Jo, blev riktigt nöjd m bilder på storElmar! :)Herregud, dom växer ju som ogräs juh! Ahh, man kan ju väl inte få annat än trevligt om man firar midsommar med dina svägerskor!? Ha de gött!

3 Lindis:

skriven

Jag tycker det är väldigt sorgligt att det är som det är.. Kram

4 justine:

skriven

var ett tag sedan , hoppas du har bra väder och kommer få njuta av sommaren kram justine

5 Anna:

skriven

Hehe!

Jag är ju en så'n där vaxad, förlägdnaglad, bröstpumpad, löshårad, rynkreducerad bimbo (ja, det enda jag INTE är, så är det nog gravid...) men jag tycker liksom att jag kommer undan med det pga min "höga ålder"...

Jag håller däremot HELT OCH HÅLLET med dej, för visst är det lite skumt hur äldre (inte gamla...hihi) tanter gör sej "yngre" och yngre tjejer strävar efter att se ÄLDRE ut..

Innebär det att alla kvinnor inom en snar framtid kommer att se lika gamla ut...?? fniss

Tusen med kramar och kram ta mej tusan... :)

Ha en suverän midsommar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: