- Mätt och fullproppad, filmtajm!


Har  säkert jäst ut en 2-4 kg de här ynka dagarna, magen står i fyra hörn och jag såg för underlig ut i spegeln för ett tag sen.. Nu är det ju ingen fara, varken med min vanliga vikt eller där jag nog står just nu, men ändå, hur rund och utspänd kan en buk egentligen bli innan den exploderar.... hmmmm

Har suttit o kollat efter filmer men gav upp, jag är alldeles för lättirriterad märker jag och saker som andra datorer, sega uppkopplingar och värdelösa operativsystem drar verkligen igång mig på högvarv....
-Kanske därför magen ser ut som den gör? All irritation och frustration har liksom landat där hehe!

Nå ja, blir en svensk rulle istället, Vi hade i alla fall tur med vädret- igen, hoppas på om inte annat en sövande rolig film för tanken är den att vi ska upp i tid imorgon bitti, fiska, fiska fiska, eller nåt i stil med lite fiske är väl vad jag hoppas på. Kan iofs ta itu med rabatterna här men jag är så otroligt lat när jag kommer hit till byn, orkar liksom inget mer än det som är roligt.... att rensa rabatter är faktiskt ganska kul men när jag ändå sitter mina 30 mil bort så får jag ju inte se resultatet så himla ofta, då tappar jag en hel del av inspirationen dessvärre...

Sen vill jag ju påminna er andra Kommisarie Barnaby-fans att nu på tisdag, då börjar sommaren på riktigt! Tisdag kl 21,00, på SVT1 är alla mordlystna innevånare från Midsomer-krokarna här igen och då ska jag krypa ner i soffan i min mörka lägenhet och bara myyyyyysa!
1 Lina:

skriven

Var filmen bra? jag tänkte faktist hyra den igår men jag brukar bara somna när det är dags för filmtime...



Du är ett geni! Det är klart att ilskan hamnar i magen!!Det är nog därför jag oxå blivit lite framtung!

2 Lindis:

skriven

jag tyckte den filmen var rolig.. Vad tyckte du? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: