- Håll tummarna!

Ska lyckas få upp mitt hänglås, Assa, av modell större, nu när jag kommer till
jobbet..... Hoppas givetvis på att en viss vaktmästare ska vara där och ha de
rätta verktygen, annars blir det liksom lite krångligare..

Men idag har jag inte tid att sitta här o svamla, ska iväg, i TID så ha det bra
där ute i det småkassa vädret, ivf här i Umeå!
1 jeanette:

skriven

nycklar och lås har sällan en bra paregenskap... själv föredrar jag nyckellösa kombinationslås som jag ändå aldrig kommer ihåg koden till... har kofotat mig in i mitt källarförråd 4 ggr det senaste 2 åren... kanske borde skaffa en ögonscanner eller nåt sånt, men då får jag väl en flugkrok i ögat eller nåt sånt... hur som haver, hoppas du fick upp skåpet :-)



kram

2 Lindis:

skriven

Hoppas det löser sig snart!

SV: Vad menar du med tavla?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: