- Engelskt marathon....

Efter den långa dagen ute kändes det helt rätt med
en soffpotatis-kväll så det blev det!

Vi började med något riktigt klassiskt



Självaste Miss Marple herselt!
(såååååå segt och fjantigt och allt...)





Sen var det dags för Kommisarie Lynley,
ja, tuta och kör i samma anda kan man väl
sammanfatta det!





Nu sitter särbot och tittar på Anthony Hoplns
och Emma Thompson i Återstoden av dagen,
 själv har jag fått lite myror i brallan så jag
hamnade här vid datorn,

Hade nån tanke att försöka fixa till något lite
snyggare men eftersom att det ju är som det
är med uppkopplingen så blev det inte det..

Nå ja, jag lever, känner mig inte helt kokt men
misstänker att benen åtminstone blivit sisådär
lagom rosafärgade....
Kategori: TV
1 Lindis:

skriven

Ha en riktigt fin dag! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: