- Bloggtorkan fortsätter

Antagligen är det för att jag kickstartat det sk livet som tomdravlet tagit slut, eller puttats iväg en gnutta... Veckan har ivf varit sisådär, hoppas att vännen har det lite mindre ontigt idag och själv sitter jag och känner mig totalt överkörd av tåget. Det är så olika hur man reagerar på saker och ting, jag är duktig på att packa in det hela inuti och då sätter det ju sig i just kroppen vilket jag börjar känna av nu!

Lite fundersam över hur det blir på låssasjobbet nästa vecka, nu börjar det bli tunnsått med ordinarie personal, jag har definitivt för lite erfarenhet för att vara helt självgående och hetsar bara mer och mer, då är det inte så lätt att lyfta och göra allting rätt längre. Beroende på vem som nu läser det här så kan jag ge två "fys-rapporter", en som säger att nu är tantan ganska slut och färdig, har knakat ihop sig både här och där och sen har vi en annan version, mer belastning ger ju givetvis mer ont, så är det för alla som inte är i toppform. Det handlar alltså inte om att jag ska vara tvungen att avbryta träningen men jag börjar känna mig lite väl sliten, läge för att ta ut den där "låssas-semestern" nu kanske?

Nå ja, nu ska jag sleva på mig dagens smink, av m pyjamas o iväg till affären. Grilldags härhemma nämligen och modern är hembjuden.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: