- Blek och glåmig,

eller sådär härligt rosafärgad med spända,
blanka kinder som jag har just i kväll?


Då ska du verkligen ta chansen att vara med i
Ninas bloggtävling om Smink från Nivea för hela 1300:-



Sminkpaketet innehåller:

 * 2 ST NAGELLACK (#34 Frosted Lilac, #60 Prismagical)
* 7 ST LÄPPSTIFT (#71 Deep Melon, #01 Coral Flash, #38 Ruby
 Reflection, #37 Luna Lavender, #74 Soft Sherry, #36 Rose on Ice,
 #10 Red Power)

* 2 ST MASCAROR (Max Impact Brun, Lash Revolution Brun)
* 1 ST LÄPPENNA ( #14 Fuchsia)

Klicka på länkarna,
eller varför inte bilden?
 för att komma till Ninas Sida
och vara med själva!

Tävlingen pågår till 25 juni haka på redan nu!
1 Jag:

skriven

Ja visst är de underligt...Men jag tror att de är för att allt förväntas vara så perfekt... O de är inte de... Långt därifrån... Men de kommer att bli bra...På ett eller annat sätt ... De vet jag... Man överlever... Men de känns lite slitigt just nu....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: