- Inte bara...

frisk luft och härliga fiskestunder när man åker upp till Högland inte...... Just nu går visst åskan så det dånar runtomkring, inte riktigt här i byn men tillräckligt nära för att störa, om man nu får säga så...

Mobiltäckningen försvann, mindre kul när det är dottern i telefonen, strömmen for, givetvis och regnet liksom öser ner, fast bara i omgångar och inte så mycket att det står som spön i backen. Funderar på om jag ska göra mig en bok-dag idag, hittills verkar faktiskt Mord.net riktigt bra och ska man ändå sitta inomhus är en bra bok en härlig lösning...

Ser förresten att mitt försök till mobilblogg, som givetvis blev strax före/mitt under första svängarna av åska envisas med att ligga ute... inte bra då bilden kom helt på avvägar, ska försöka städa bort det en gång för alla och inse att mobilbloggande inte är något för mig ;-)

Ha det bra, ska kolla upp hur er dag ska bli nu, dags för Bloglovin alltså :-) (seriöst, hur höll man koll på alla innan dess?)

1 Myh:

skriven

Åska kan vara pisstråkigt =(



Sv: vi får sätta oss o greja på med din design nån gång o se om vi kommer fram till nått ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: