- Ny dag, omstart gäller!




Efter en  mycket lugnare natt vaknar jag inte lika tvärt, iofs är det som vanligt telefonen som agerar väckare här i byn men det är inget som man agerar efter, dvs, ingen som ids svara haha! I natt har jag drömt, men helt klart om neutralare saker och trots det gråmulna vädret känns det helt ok.

Finns tydligen en viss hotbild vad gäller särbot, ev vill han lifta med i samma bil som jag redan trängt mig in i för hemresa och det lär nog inte vara nåt problem, kanske borde tala med grannen som ska shoppa dock. Här är det ju nämligen så att även om man kör en 60 mil så tjänar man in resepengarna direkt man handlar i storschtaan, tror det var byggmateriel den här svängen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: