- Ni måste kila över till MirAnna nu!

Hon har en så enkel greja på bloggen
som ni bara måste testa, tänker inte
tjyva från henne också utan här har ni
länken, hur fungerar ER hjärna?

(lånade dock en av hennes handgjorda
awards för länken, den är ju så snygg!)

klicka på bilden bara!
1 Anna:

skriven

Åh, du är ju bara för söt...

...och fatta att jag har garvat åt tanken HUR många som jag fått att snurra på högerfoten... asg

..och du... Du behöver inte vara avis så länge, för jag är bara barnledig tills i morgon... Hihi!!



..och du gjorde rätt i att inte skaffa en tribal, för det kallar jag för en klimakterietatuering...

Särskilt dom som går som ett band runt överarmen fniss

Hoppas ingen med en sådan läser det här och dödar mej... Hehe!!

Bamsekram min lilla tant!!

2 Anna:

skriven

..och NEJ jag har inte ritat den själv.. Jag har "tjyvat" den.. Hihi!!

..men jag har modifierat den lite, så att den blev någorlunda min egen...

Däremot så blir dom som jag ska göra i augusti HELT mina egna och är ritade av Thomas som gjorde den som är på bilden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: