- Lite kallare men sol ändå

Fastnade givetvis vid datorn igen, nu kan jag åtminstone trösta mig med att det är lite sämre väder, jag missar inte så mycket med andra ord! Men nu ska jag banne mig krypa ur pyjamasen, ta mig en diskning och göra "dag", i morgon är det dags att åka hem igen och tillbaka till kylen... vill inte missa mer frisk luft!

Förresten, håller på och bearbetar liten skånsk moster, kanske man kan lura upp henne till den norrländska vildmarken nångång? Jag vet ju att hon målar vackra tavlor, inspiration och utrymme finns det gott om häruppe men det får bli en annan sommar när en viss trasig höft har fått läka ihop.

Upp o hoppa med mig, kläder på, invänta en cifarettrullning från särbot, som jaaaa, befinner sig på sitt favoritställe just nu, och sen...... kanske en prommis till svärmora?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: