- För dig som vill locka till dig mygg!




I går kom jag äntligen på varför jag har hundra gånger mer mygg, knott och
brännmy kring mig och framförallt i mitt ansikte, svaret var så enkelt när det
väl fanns där,
jag envisas ju med att smörja in mitt ansikte vilket ju särbot ger fullständigt fan i!

Mygg, knott och brännmy fullkomligt avgudar Nivea Anti-Wrinkle Q10 Plus..... inget
attt ha med sig till Lappland alltså, bara så att ni vet.....

Brännmy går även under namnen sviarn,
svidknott, sviern, svidon, svirro, sväda,
småsven, sve, svidd....
Kärt barn har många namn som ni vet.....

1 Lindis:

skriven

hahahaha

2 Eva-camilla:

skriven

Oj vad mycket jag hade att läsa ifatt :D men du..vad är det jag hör? den krämen smetar jag också in mig med..kan det verkligen stämma? haha..det vågar jag aldrig berätta för gubben! brukar beklaga mig över att mygg gärna biter mig..

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: