Kommentarer är det gottaste!

Det är så kul att se att nån faktiskt varit inne o hälsat på, o tom tagit sig tid att skriva en liten kommentar, träffar ju inte alltid så många människor varenda dag så ni är jätteviktiga här ska ni veta!

Kommer att lägga en liten länk till HippaMorsan här, Som person har jag rätt. titta in där och läs dessa orden för de var så fina, och sanna!

Vi har frossat till fredagsmiddag, en sån där som särbot brukar kunna laga till ibland, om det inte är jag som gör det iofs.... jag talar återigen om McDonald och lite burgare hem till oss :-) Faktiskt en av de maträtter som fungerar riktigt bra för min bubbliga laktos-mage, McFest Meny trots ost och dressing, alltid ett litet tips om nån annan är känslig och ändå vill smaska till det... (Sen att man mår som man gör efteråt, det skyller jag helt enkelt på själva rätten.... när mådde man inte illa av snabbmat senast, ärligt alltså?)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: