-Garvar bäst som garvar mest?

Särbot sitter o surfar vid min sida, själv är jag fullt upptagen med att hiva i mig Absolut och försöka se ut som en rockstjärna hehe! Plötsligt börjar han garva och visar en sida som är helt underbar, jag är nämligen inte den mest barnkära människan i världen, missförstå mig rätt, jag har barn, är utbildad barnskötare men är ändå inte så där ruggigt imponerad av det fenomen som beskrivs där..... alla teckningar som arbetsplatserna översvämmas av alltså!

I am better than your kids.

Titta in och känn igen dig, eller så får du väl beklaga hur mycket eländiga människor det nu finns i världen som inte duger till att uppskatta alla dessa underbara alster ;-)

Men nu ska jag åter till Cluben, är visst Club Quake som gäller ikväll, eller om jag ska vara ärlig, jag orkar bara inte med ett till klädbyte ikväll... har redan varit ängel och innan jag hittade allt i min röriga garderob alltså....

(vad jag svamlar om??      förstås!!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: