-Eftersom att jag inte fixar att käka så

ska jag formligen frossa i sånt som är helt underbart gott
ivf på bild o i ord, är ni beredda? (klicka på bilderna så
kommer ni till recepten)



Chokladbomb, en kladdkaka för alla chokladälskare,
vit och mörk blockchoklad när den är som bäst






Kladdig och söt kladdkaka med massor av seg kola,
kan det bli bättre?  
o nu vill inte publish funka som det
ska så här får ni länken
- Kladdkaka 2






Smaskig marängefterrätt med massor av grädde och färska bär
länk till Pavlova,






hittar ni nåt tema ikväll kanske?
det lutar mot ett visst choklad OCH grädd, smör
smask-sug skulle jag själv vilja kalla det....

(mens?? va, hur vågar ni ens tänka tanken ?!?!?!?)

Kategori: Ont
1 Lindis:

skriven

Mmmmm vad gott, kramis

2 litentanta:

skriven

gotta vill jag haaaaaaaaaaaa!



kramen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: