-Viktigheter!

Inte, bara sånt jag tydligen har missat, ännu en enormt viktig händelse i tv-historien som gick förbi helt utan uppmärksamhet från mig, och övriga familjen... Tänkte ivf vara schysst nog att låta henne, våran oerhört...."kända"? ännu en flamsig fjollig blondin få visa upp sig lite här "hemma" hos mig så får ni också se om ni har missat något...

 


Så, nu har jag viftat med stora uppmärksamhetsflaggan för Victoria Silvstedt, ser att hon nästan kommer härifrån också, en utflyttad Västerbottning med mer plast än ..... inte?

Annars då? Jo tackar som frågar, blev ännu en värdelös natt utan vettig sömn, stolpade visst upp vid halv fem, halv sex-tiden och slängde ihop en äggröra, dock inte ett parti av det där strategiska spelet äggröra? (Nån som har spelat det, kändes klart suspekt måste jag säga....) Nå ja, man lär så länge man lever helt enkelt...


Kategori: TV
1 Ea:

skriven

Jag såg faktiskt det där programmet. Helt fantastiskt att hon pratade engelska till och med med sin mamma. Antar att det var för produktionen men ändå. Fascinerande att kunna köpa en klänning för 50 000:- när man jobbar med Wheel of fortune men men... ja, hon gör annat också men ändå. Äggröra lät smarresmarr. Jag ska äta min soyalunch. Mmm.

2 Lindis:

skriven

Jag missade det där programmet.. kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: