-Min lilla kärlek

Har kämpat som en toka för att få en riktigt bra bild på Bitchen, min
(eeeh....dotterns....) vita sibiriska dvärghamster, men nä.....
Hon är så på G varje gång jag tar upp henne att
hon knappt har tid att stå still en sekund....

Hon älskar ju att äta, verkar ju som att hon helt slutat äta om inte jag
 matar henne, kanske åldern som spökar där med, utan jag matar,
hon hamstrar, och springer, och springer och jag måste ägna all uppmärksamhet
 åt att vakta så hon inte ska glida av bordet i nån stark
vänstergir eller så ;-)









Nå ja, nu har ni ju ivf fått en glimt av henne, välfylld med allt från hamster-
mat till sylta, rödbetssallad och potatis!
1 Myh:

skriven

Hon är ju bara för söt =) hennes syster blingbling också =)

2 litentanta:

skriven

aha,fast du bara nyser så fort du kommer i närheten ;-) inte lätt att vara allergisk när man har sånt charmigt husdjur, tur du har en blödig morsa tror jag



löööööööööv



3 Yksi:

skriven

Kul att du uppskattar både bilder och Pelle Almgren... och jag är glad att du blev positiv efter Om å Om...

4 litentanta:

skriven

Om o om o allt det där var ju så på ropet när jag var gravid m dottern, just då var jag lite irriterad för det var ju en sån perfekt partylåt och jag var ju såååååå gravid, men den påminner mig om en massa kul såhär på ålderns höst ;-)



5 Yksi:

skriven

Men om du var gravid när den kom kan du inte var speciellt gammal...

6 litentanta:

skriven

jag var 40-18 år kanske? kan det ha varit sommaren -91? sååå senil nu på nattakröken minst sagt men dotra är nyfyllda 17 o jag....huvva....40..



7 Lindis:

skriven

Så sööööt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: