-Jag är sjuk o tackar gudarna för Katrin Zyto????

Nyss uppkliven, stackars dottern för hennes värdelösa 17-årsdag.... och jag orkar inte tänka, tittar lite här på nätet och hittar ändå nåt jag skulle ha velat/viljat/villt? (japp, så mycket funkar skallen idag) skriva som redan är skrivet redan dock.... VIlken orättvisa, MEN som vanligt, man kan ju länka ;-)

Först några citat (bara för att jag dessvärre känner lite likadant inför den där dansande fjortisen hehe!!) o sen kan ni ju fortsätta på rätt ställe liksom, ok?

"Blondinbella. Du är en hycklande lillgammal skitgris som ska ta och koppla av några kilo"   hehe!!

"Dessutom är det enda du tjabblar om hur fula folk är, hur äckligt det är att folk luktar illa på bussen, dina kläder och dina jävla gaddar. "  iiiiiaaaaaahhhha, go tanten go!!!

Katrin funderar en fredag ;-)

1 Ea:

skriven

Haha, jag gillar också Katrin fast ibland tar hon kanske i lite för mycket. Dock inte nu :). Bra drag av henne att kritisera Blondinbella. Varenda gång jag har nämnt Bella i min blogg har jag fått kommentarer från folk som försvarar henne. Var finns alla? Hur hittar dom till mig? Magi att ha en sådan armé som försvarar en iaf! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: