-Huvudbrydd

Hittade återigen av en jättebra blogg, börjar känna mig både salig av lycka, finns ju massor att läsa därute, samtidigt som man nästan blir lite nedslagen.... Allt är ju nästan redan bloggat om  ;-)

Hursomhelst, är du det minsta intresserad av hur vi Norrlänningar fungerar när det gäller kyla? (och nu hoppas jag att ni helt förtränger mina tidigare veka inlägg om ynka -33 grader o så....) så ska ni hoppa in hos Huvudbrydd och njuta! Det finns väldigt mycket intressant, och roligt, att hitta där!

1 gladulle:

skriven

den var bra:) Norrlänningar klarar det mesta.



är uppväxt i lägenhet på Mariehem, i radusen och husen var det ju bara rikemans ungarnas som växte upp:p

2 litentanta:

skriven

Exakt! All den där överklassen m rika föräldrar o nya moppar o sånt ;-) Jag hade då faktiskt en ypperlig barndom på "våran" gård, var så läskigt för innan jag hade bestämt mig för den här lägenheten, då fanns den som jag bodde i sist ute.. Tänk att flytta hem igen...märkligt, den här var bättre, o ja, det finns kvar de gamla grannarna fortfarande...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: