-Glatt överraskad!




sitter här och är otroligt, helmysko, men ändå nöjd över filmen,
antar att hela världen redan har sett den men det hade inte jag
o jag mår riktigt bra såhär i efterhand!

nu måste jag sikta mot sängen, ska ju iväg tillbaka till byn
i morgon, gäller att försöka framställa mig som någorlunda
fräsch då tänker jag....

så natti på er!

1 Lennart:

skriven

Vid det här laget tror du säkert att jag inte bryr mej att svara på din utmaning, men det tog bara lite tid.



2 Lindis:

skriven

Jo, den var bra men inte lika bra som jag trodde, jag insåg att jag hade sett mig mätt på serien/filmen.. Jag vet inte hur många repriser det har gått av programmet och jag har följt med alla svängar.. kramar!

3 Lindis:

skriven

SV: Jo det är väl så, tack för att du läser och kommenterar hos mig, kramkramkramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: