-En liten lista

Fyra jobb som jag har haft: (tog de......minst kuliga?)
1. Hotellstäderska
2. Telefonsäljare.
3. Grovstäderska
4. Barnskötare


Fyra filmer jag kan titta på om & om igen: (blev mest en massa smör...)
1. Pay it forward
2. En officer o gentleman
3. Dirty dancing
4. Pretty woman

Fyra platser där jag har bott:
1. Umeå
2. Sollefteå
3. Gravmark
4. Högland, Dorotea

Fyra tv-serier jag gillar: (japp, gillar engelska deckare!)
1. Mord i Sinnet
2. Morden i Midsomer
3. Messiah
4. Greys Anatomy/ Cityakuten

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Kos
2. Rimini
3. Mallorca
4. Bulgarien

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Godstart
2. Dn
3. Bloglovin
4. Bloggkommentatorerna

Favoritmat:

1. Pizza med tonvis av fet smaskig OST
2. Älgstek med sås o potatis
3. Grillad fläskfilé m ungsfolie-grillad/kokt potatis o massa goa såser
4. Tjälknöl med ostig egen potatisgratäng

Fyra ställen där jag skulle vilja vara just nu:
1. I söderhavet (som i drömmen)
2. På ett mysigt café
3. På krogen
4. I långtradarhytten på väg nånstans....


Bidde inget mer ikväll, har skärande huvudvärk o snoret rinner, 25 minuter ute i snömodd o blåst verkar ha väckt liv i förkylning ordentligt så jag knölar nog ner mig i fåtöljen tror jag....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: