-En gammal favorit....

 



Känner mig faktiskt lite halvkrasslig, då blir jag såhär gråtmild också,
bjussar lite på min alldeles egna pappa-musik, visst är videon bara
så vacker?

Nat King Cole med sin vackra dotter Natalie King Cole 

 ska krypa ihop framför dumburken nu,
måste se till att vara pigg, vi ska ju ut
på liten resa snart, dottern o jag

1 Ea:

skriven

Jo, det blev en hål lådda med cola light till slut. Men man får ju i alla fall inte i sig i närheten så mycket koffein som en kopp kaffe så bättre är det i alla fall! :) Huvudvärken har dock inte försvunnit så jag får ge mig på burk 2. Att bäsen sedan skriker som en stucken gör väl inte saken bättre. Håhåjaja.

2 Ea:

skriven

Nej, en HEL lådda. Inte en hål lådda. Vore ju jobbigt.

3 litentanta:

skriven

återigen ska du lyssna på oss tanter, Treo ska det vara, en hel kartong Treo, åsså Pepsi med socker, åsså sockor åt bäsen, lite sådär halvdiskret i munnen liksom hehe!



4 virpi:

skriven

Inte vara krasslig....jätteonödigt!

Det finns en liten sak till dig på min blogg.

Kram Virpi

5 Thalina:

skriven

Nat King Cole är en av mina favoriter kan lyssna hur länge som helst på honom.Tack och kram THALINA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: