-Dold reklam drabbar även en tanta....

Fast nu är det väl kanske lite fel att kalla sån här "blogg-reklam" för dold? Alla större bloggare som ploppar ur sig nya, superfräscha produkter vecka ut o vecka in!

Kom just på mig själv, frågade dottern om mineralsmink nämligen......(Och att jag undrade om det var ju för att vi två är begåvade med torr hy, gärna lite eksem-varning även i ansiktet....inte vet jag om det så så mycket nyttigare ut med alla de mineralerna för den delen...) Herreje, var kunde jag ha fått en sån idé ifrån?! Jo men givetvis var det hos lilla fröken pälsmössa, skäms som en hund gör jag..... Men ni måste lova mig, kommer jag på att jag "måste" ha just pälsmössa eller varför inte två klänningar för 15 tusen så slå mig med det hårdaste ni kan hitta, rakt i planeten ska det vara också!!

Om tanter åker dit, inte undra på att alla småtjejer plågas med sjuka skönhetsideal och knepiga kroppsfärger..... suck

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: